سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر توزیع عادلانه خدمات سلامت در استان/ بازدید از 2پروژه سلامت در صفاشهر

.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه بازدید از دو پروژه
در حال ساخت سلامت در صفاشهر، بر توزیع عادلانه خدمات سلامت در شهرها و مناطق
مختلف استان، تاکید کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» رئیس دانشگاه با همراهی جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، در ادامه سفر
خود به مناطق شمال استان فارس، از دو پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت
شماره یک و شماره دو در صفاشهر، بازدید کرد.

 


دکتر بهادر در حاشیه این برنامه، با اشاره به بازدید از
بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید و نظارت بر روند ارائه خدمت در بخش های مختلف
این بیمارستان، از رضایتمندی بیماران از خدمات در حال ارائه خبر داد و افزود:
همچنین بر اساس بررسی های انجام شده، موردی از کمبود دارویی در این بیمارستان وجود
نداشت.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اولویت دانشگاه را تحقق بسته
های خدمتی ماندگاری پزشکان و توسعه بیمارستان ها و مراکز ارائه خدمت در شهرها و
مناطق مختلف استان عنوان کرد و گفت: این امر علاوه بر توزیع عادلانه خدمات، به
عنوان یک محور اساسی خدمت، موجب پیشگیری از اعزام بیماران به مرکز استان و بهبود
چرخه خدمات رسانی می شود.



دکتر بهادر همچنین از برنامه ریزی برای توزیع مراکز ارائه
خدمات سلامت و بیمارستان ها، در مناطق مختلف شیراز و بهبود دسترسی ساکنان تمامی
مناطق، به خدمات سلامت، به عنوان یکی دیگر از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز
یاد کرد.

 


مهندس «صادق کریمی» فرماندار خرم بید نیز با تقدیر از
مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای توسعه خدمات سلامت و پیگیری پیشبرد خدمات،
نسبت به بهره برداری از بخشی از پروژه های سلامت این شهرستان تا پایان سال جاری،
ابراز امیدواری کرد.



او همچنین از برگزاری نشستی با حضور مسوولان استانداری و
مسوولان دانشگاه برای برنامه ریزی در این خصوص خبر داد.

 


مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک صفاشهر، با حدود هزار و
ششصد مترمربع زیربنا، با همکاری نیکوکار عرصه سلامت، تاکنون 65درصد پیشرفت فیزیکی
داشته است.

 


دیگر پروژه مورد بازدید هیات نظارتی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز نیز مرکز خدمات جامع سلامت شماره دو صفاشهر با بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی
بود که حدود هزار و 250مترمربع زیربنا دارد و این پروژه نیز با همکاری نیکوکار
عرصه سلامت، در حال ساخت است.

 


مهندس «صادق کریمی» فرماندار خرم بید، دکتر«عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر
«مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان،
دکتر «علیرضا صحراگرد» مشاور رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست، دکتر «عبدالحسین فرح
بخش» مدیر حراست دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر
طرح های عمرانی دانشگاه و دکتر «مهدی خسروی
»
مشاور و جانشین معاون غذا و دارو در این بازدید، رئیس دانشگاه را همراهی می
کردند./
101



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8896
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب